• 07.04.08, 13:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ärinaised väldivad kevadisi allahindlusi

Reisibüroo Wris AS juhatuse liige Aili Kägu ütles, et temal kindlasti pole plaanis kevadisi allahindlusi külastada, sama väitis ka ürituste korraldamisega tegeleva Urbancorp OÜ juhatuse liige Helen Mahmastol.
„Ei kindlasti mitte,“ ütles Aili Kägu ning lisas, et ei ole ka varem allahindlustel käinud. „Hoian eemale, ei meeldi seal trügida.“
Ärinaine Helen Mahmastol kinnitab samuti, et väldib suuri allahindlusi, kuna eelistab käia poes siis, kui seal on vähem rahvast ja rahulikum. „Ei meeldi see tunglemine, mis toimub,“ lisas Mahmastol, kes enda sõnul on ühel korral juhtunud sunniviisiliselt allahindlusele, kuna lapse pärast oli vaja külastada toidupoodi. „Üldiselt hoidun suurtest mölludest,“ kirjeldas Mahmastol oma praegust suhtumist allahindlustesse.
Eelmisel aastal oktoobris toimunud Kaubamaja Osturalli tõi läbi aegade suurima läbimüügi ja külastajate arvu: Tallinna ja Tartu Kaubamajas oli 5 päeva jooksul kokku 400 000 külastust ja kaupa müüdi kokku 52 miljoni krooni eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele