Kui veel mõned aastad tagasi sõdisid paljud
USA linnad Starbucksi kohvikuketi sisenemise vastu, siis nüüd, kus ettevõte on
otsustanud sulgeda 600 müügikohta, on uueks nähtuseks kampaania „Päästke meie
Starbucks”.
Nii väikelinnades kui ka metropolides eesotsas New Yorgiga on kliendid ja linnametnikud hakanud kirjutama kirju ja petitsioone, helistama ning avaldama muul moel survet muutmaks ettevõtte meelsust, kirjutab The Wall Street Journal Online.
Starbucksi tegevjuht Howard Schultz, kes asus uuest tegevjuhi kohale selle aasta jaanuaris, teatas peagi 100 kohviku sulgemisest USAs. Juuli alguses teatas ettevõte, et lisaks varemöeldule lisandub veel 500. Möödunud nädalal selgus ka suletavate kohvikute nimekiri.
Starbucksi aktsia hind on viimase 12 kuuga langenud 48 protsenti, aasta algusega võrreldes 30 protsendi võrra.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.