• 18.08.08, 19:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Larin: kaubamärgiga läbimurdmine tähendab tõsist tegu

Silvano Fashion Groupi (SFG) juht Peeter Larin ütles aripaev.ee-le, et oma kaubamärgiga läbimurdmine tähendab Euroopa mastaabis tõsist tegu.
"P C on Euroopa mastaabis kindlasti arvestatava suurusega kaubamajade kett ja oma kaubamärgiga läbi murdmist tuleb pidada tõsiseks teoks. Oma toote brändimine Lääne-Euroopas on kulukas ja aega nõudev protsess. Nagu ka teates kirjas, kujuneb 2009. aasta testperioodiks. Peale selle perioodi lõppu saab hinnata, kui olulise sündmusega tegu on," kommenteeris Larin Baltika teadet hulgimüügi laiendamisest Lääne-Euroopasse.
Larin lisas, et SFG lähiaastate strateegia on jae- ja hulgimüügi arendamine oma tänastel sihtturgudel, milleks on Venemaa, Ukraina, Valgevene, Balti riigid, Poola ja Soome.
"Silvano FSL tehinguga ei oska seda teadet võrrelda, tegemist on sisult täiesti erinevate sündmustega," märkis Larin.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele