Tallinna Kaubamaja kontserni poolaasta
tulemusi kommenteerides ütles Rimi Hypermarketite keti juht Andrija Lilleoja, et
kauplustes käies kasumi langus välja ei paista.
„Meie näeme kasuminumbreid kliendi pilgu läbi. Kui jalutame kaupluses, siis vaatame neis ringi kliendi pilguga. Praegu nähtavast ei oskaks midagi öelda, kas on hästi või halvasti. Suuremaid muudatusi ei ole täheldanud, välja arvatud ehitustegevus,“ märkis Lilleoja.
Tema sõnul on Rimil jahtuvas majanduskeskkonnas läinud väga hästi ja oma esimese poolaasta tulemustega ollakse rahul.
„Tarbijate ostukäitumine ei ole üldiselt muutunud. Muutunud on küll ostukorv. Selle tõus ei ole olnud nii kõrge, kui oli planeeritud, aga paanikaks põhjust ei ole. Inimesed käivad endiselt poes ja Rimil läheb väga hästi,“ rääkis peamiselt toidukaupu müüva keti juht.
Rimi Eesti käive kasvas käesoleva aasta esimese poolega 9% ehk 190,6 miljoni euroni (2,98 miljardi kroonini). Kasuminumbreid Rimi eraldi kvartalite kohta ei avalda.
Selverite kett tegi sama ajaga 1,93 miljardi kroonise käibe, kasvades 12%. Selveri maksueelne puhaskasum ulatus 46,5 miljoni kroonini, mis on 43,2 miljoni krooni võrra vähem kui mullu samal perioodil. Selveri kasumit mõjutasid ümberehitustööd Tallinnas Järve ja Pirita Selveris ning Rakveres Krooni Selveris ning uute kaupluste avamiseelsed kulutused.
Kaubamaja kontserni käive ulatus esimesel poolaastal üle 3 miljardi krooni, kasvades aastaga 9%. Selveri keti agressiivse laienemise mõjul kujunes Tallinna kaubamaja kontserni poolaasta puhaskasumiks 98,3 miljonit krooni, mis on 42% võrra vähem kui mullu samal ajal.
II kvartalis kasvas Kaubamaja käive 1,576 miljardi kroonini 59 miljoni krooni võrra ehk 4%. Kontserni puhaskasum, mis oli mullu II kvartalis 93,6 miljonit krooni, langes tänavu samal ajal 30,75 miljonini ehk 67 protsendi jagu.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.