Quelle vabandab oma klientide ees, kes said
Quelle järelmakse haldava firma Lindorff Eesti AS-i käest ekslikult
võlgnevuse teate ning ei saa oma maksete olukorra kohta Lindorff Eesti
klienditelefoni ülekoormuse tõttu kiiret infot, teatas ettevõte.
Quelle teeb omalt poolt koostöös Lindorff Eesti AS´iga kõik, et tekkinud segadust lahendada.
„Soovitan klientidel kõigepealt kontrollida üle oma maksed ning seejärel võtta ühendust Lindorff Eesti AS'iga. Quelle teeb ka enda poolt kõik, et meie kliendid saaksid kiire lahenduse probleemile," teatas Quelle pressiteates ettevõtte kliendiarvelduste osakonna juhataja Eneken Helgland.
Alates esimesest augustist tehtud järelmaksutellimuste puhul on maksete haldajaks ning krediteerijaks Quelle ning tulevikus peaks kliendi jaoks järelmaksu tellimuste tegemine ning haldamine lihtsamaks ning kiiremaks minema.
„Hetkel oleme arendamas ka e-poes järelmaksusüsteemi, et klient saaks võimalikult ülevaatliku ja detailse informatsiooni oma arvetest, maksetest ja maksta olevatest summadest mugavalt e-poodi sisse logides,“ lisas Helgand.
Seotud lood
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.