Lindorff Eesti AS põhjendas,
et tehnilise vea tõttu saadeti võlgnevuse teade valedele Quelle
klientidele ning inimliku eksimuse tõttu saadeti kirju korraga rohkem kui
algselt oli planeeritud.
Lindorff teatas, et alates 31.12.2006 kuni 01.08.2008 oli Lindorff Quelle koostööpartner, kes omandas kõik järelmaksunõuded ning arvete eest tuli tasuda Lindorffi kontole.
Lindorff on teinud kindlaks, et on kahetsusväärseid juhtumeid, kus kiri on saadetud tehnilise vea tõttu klientidele, kes on kõik arved korrektselt ja õigeaegselt tasunud.
Inimliku eksimuse tõttu saadeti kirju korraga rohkem kui algselt oli planeeritud. Kuna kirjadele reageeriti üle ootuste hästi, siis kahjuks ei
suuda Lindorffi klienditeenindus kõiki soovijaid telefoni teel teenindada.
9. septembril saatis Lindorff välja maksemeeldetuletused Quellest järelmaksuga tellinutele, mis informeerib teid võlgnevusest ning palub, kas
võlgnevus tasuda või, siis informatsiooni saamiseks Lindorffiga ühendust võtta.
Septembris 2008. aastal saatis Lindorff Eesti AS välja meeldetuletuskirjad Quelle klientidele, kelle arved ei ole mingil põhjusel Lindorffi info kohaselt tasutud. Sellise info võis põhjustada asjaolu, et maksed on sooritatud kas ilma viitenumbrita, mõne teise arve viitenumbriga või hoopiski mõne teise isiku poolt ning makse selgitus ei ole olnud piisav, et laekumist täpselt kindla arvega siduda.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.