Reklaamibüroo Division strateegiajuht
Kaarel Mikkin kirjutab aripaev.ee-le saadetud reklaamikommentaaris, et üle pika
aja jäi tal silm pidama teleklipil, mis teda liigutas.
Üldiselt vaatan reklaame hoopis teise pilguga, hinnates pigem ideed, tehnilist teostust, kliendi mõttekäike ja tegelikku eesmärki reklaami tellides jne. Aga seekord tundsin äratundmisrõõmu. Õigemini kurbust, sest tegemist oli tervist puudutava tootega ja reklaamis esitatud probleem oli minu jaoks täiesti päevakohane.
Youtube’ist leidsin klipi ka kiirelt üles, seal on talle omistatud märksõnu “
awfully repulsive video” ning seda kinnitasid ka minuga samas ruumis istuvad kolleegid, kui klipi mängima panin. “Pane kinni, see on rõve!” kuulsin neid karjumas. Neil võis õigus olla, aga ilmselt sellepärast, et neil on selles osakonnas kõik OK.
Klipi peakangelasteks olid kraanikauss, hambahari ja vaht - tegemist oli Paradontaxi reklaamiga, kus lihtsal ja lakoonilisel moel anti märku, et veritsev hambapesuvaht on halb enne. Olen sellega mõnda aega hädas olnud ning seetõttu polnud nähtud klipp minu jaoks üldse eemaletõukav ega vastik. Takkaotsa oli ta eeskujulikult vormistatud nii pildis kui helis – ühesõnaga töötas.
Aga kas ikka töötas? Minu jaoks töötas niipalju, et ma tõstsin probleemi enda jaoks päevakorras olulisele kohale ja ühe kolleegiga möödaminnes teemat puudutades sain soovituseks proovida hoopis pehmemate harjastega hambaharja. See mõte tundus mulle mõistlikum, sest Paradontaxi pastat ei taha ma osta. Esiteks see nimi… Ma tunneksin ennast invaliidina kui peaksin apteegist (seal seda ju müüakse või kus?) seda ostma. Teiseks pakend – ma kujutan ette, et vanainimeste liigesevalu kreemid on umbes sarnases tuubis peidus. Kolmandaks hind – teadmata, palju ta maksab, olen ma kindel, et ta on kallis. Seega otsustasin pehmema hambaharja kasuks. Ja teate – see aitas.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.