Saku turundusdirektori Rauno Stüff ütles,
et uus reklaamiseadus keelab populaarsete tarbijamängude korraldamise,
tänu millele on aga tõusnud kvaliteetõllede segment Eestis.
"Kas reklaami kellaajaline piiramine televisioonis omab mõju meie tegevusele, on keeruline veel öelda, kuid kindel on see, et igasugune piiramine on minu arvates ebaefektiivne vahend," ütles Stüff.
"Kahtlen, kas see on õige hoob ja saavutab riiklikult seatud eesmärki alkoholi kuritarvitamise piiramiseks. Me oleme juba ise vastutava tootjana algatanud selle, et ei näita õllereklaami ilmselgelt väga noorte hulgas populaarsetes telesaadetes," lisas ta.
Kahjuks on praeguses reklaamiseaduses Stüfi sõnul ka neid sätteid, mis piiravad meie tegevust täiesti ebamõistlikult, näiteks tarbijamängude korraldamise keelamine. "Tänu tarbijamängudele on tegelikult tõusnud ka kvaliteetõllede segment Eestis, mis ongi ju eesmärk. Need tarbijamängud on olnud läbi aegade väga populaarsed ja tarbijad on isegi meiega pahandanud, miks neid enam läbi ei saa viia," rääkis Stüff.
Ettevõtte turundusdirektor rääkis, et Saku jaoks on erinevate brändide turundusstrateegiad tavaliselt väga hästi töötanud ja muuhulgas on kanalina ka TV olnud olulisel kohal. "Ma ei usu, et reklaamiaja lükkamine tunni aja võrra seda märkimisväärselt mõjutab. Samas pärsib see mingil määral meie eesmärki hoida esikohal just kvaliteetõlle brände ja suunata inimesi tarbima kõrgekvaliteedilist, pigem lahjemat õlut," lisas ta.
Stüff märkis, et uuringud näitavad, et reklaami osa inimeste tarbimisharjumuste kujundamisel on küll oluline, kuid mitte peamine, eriti nende gruppide seas, keda sooviksime alkoholi liigatarbimisest eemal hoida. "Sest need, kelle puhul sooviksime, et nad üldse õlut ei jooks, ei ole reklaamist üldse suurt mõjutatud."
.
Seotud lood
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.