• 15.02.09, 12:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Borjomi kasutuslitsents avalikule pakkumisele

Gruusia majandusarengu ministeerium teatas, et lähipäevil kuulutatakse välja avalik konkurss Borjomi mineraalvee kaubamärgi kasutamiseks.
Kes konkursi võidab, võib kaubamärki kasutada 25 aastat. Esialgse hinnangu järgi maksab 25-aastane kaubamärgi kasutusluba ligikaudu kaheksa miljonit USA dollarit, vahendab Läti Delfi Interfaksi.
Avaliku konkursi järgi tekkis vajadus, sest märtsis lõpeb ministeeriumi leping praeguse Borjomi kaubamärgi kasutaja Georgian Glass Mineral Watersiga. Nimetatud firma on Borjomi brändi kasutanud 1997. aastast alates, kusjuures on seda ka 10 aasta jooksul korduvalt pikendanud.
Mullu tootis Georgian Glass Mineral Waters 107 miljonit pudelit Borjomi vett, seda oli 12% enam, kui tunamullu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele