Iga auto läheb sellesse hinda, mis ta
tegelikult väärt on, ja müüakse lõpuks ikka maha, kommenteeris ASi Saksa Auto
liisinguautode osakonna juhataja Aare Steinberg võlgnikelt ära võetud
liisinguautode müüki.
„Ei osteta sugugi ainult odavama hinnaklassiga autosid – ostetakse kõiki, ka kallimaid,“ kinnitas Steinberg. „Kui müüki pandud auto on meie platsil mõnda aega seisnud ja müük ei ole õnnestunud, korrigeerib sõiduki omanik auto hinda vastavalt turuolukorrale. Kui müük ikkagi ei õnnestu, võidakse hinda korrigeerida uuesti. Kuni auto ära müüakse ja seepärast saabki öelda, et ostetakse kõiki autosid.“
Steinbergi andmeil on neil praegu müügis üle 700 sõiduki, millest 150 on Saksa Auto enda kasutatud sõidukid. „Kuna müüki võetud kasutatud liisinguautode hulk on viimasel ajal kasvanud, siis klientide paremaks teenindamiseks on Saksa Auto laiendanud kasutatud autode müügipinda ja reorganiseerinud müügiosakonna tööd,“ lausus Steinberg. Tema andmeil müüvad nad igas kuus 100-150 kasutatud autot.
Steinbergi kinnitusel kasvas liisinguautode hulk eelmise aasta lõpus, kuid nüüdseks on olukord stabiliseerunud. „Kõige aktiivsem aeg oli siis, kui meile laekus iga päev mitmeid kaubikuid, millel kirjad „Välisviimistlus“, „Siseviimistlus“, „Torutööd“, „Üldehitustööd“, samuti erinevate kinnisvarafirmade siltidega autosid,“ rääkis Steinberg.
Saksa Auto on kasutatud liisinguautosid müünud alates 2004. aastast ning kasvanud turuliidriks. Saksa Autol on leping liisinguautode müügiks kõikide suuremate pankadega, välja arvatud SEB. SEB Panga kaudu liisitud ja võlgnikelt ära võetud autodega tegeleb E-Autoline kaubamärgi all tegutsev OÜ Autolink.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.