• 30.03.09, 08:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Majandussurutis soosib Eesti tuntud kosmeetikatootjaid

Praeguses majandussurutises on kohalike kosmeetikafirmade juhid ühed vähestest, kes julgevad tunnistada, et neil läheb hästi, sest tarbija otsib välismaise kalli sära asemel kodumaist taskukohasemat toodet.
"Muidugi vaatavad inimesed üha enam rahakotti ja teevad sealt avaneva pildi põhjal otsuseid," tõdes kosmeetika ja kodukeemia tootja AS Orto juht Gunnar Laas Postimehele. Võrreldes aastataguse ajaga on 22 miljoni kroonise aastakäibega Orto müük tänavu kolme esimese kuuga kasvanud 14 protsenti.
Laasi sõnul ei ole tarbekosmeetika valdkond majanduse muutuste suhtes nii tundlik kui näiteks autotööstus. Ka firma AC Nielsen uuring inimeste kriisiaegsetest tarbimisharjumustest näitab, et kui väljas einestamisest või elektroonikakaupade ostust loobutakse, siis kosmeetikakaupade seast hakatakse valima soodsama hinnaga tooteid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele