Tarbijat peab poodi meelitama ja
allahindlusi tegema, kuid kauplustel on sellest nõiaringist väljatulemine
ning naasmine täis marginaaliga toodete juurde keeruline, sõnas Kristiine
kaubanduskeskuse juht Allan Remmelkoor.
"Meie tulemus vastab enam-vähem turu keskmisele, langusprotsent on analoogne, mis meil oli aprillikuus," kommenteeris Remmelkoor 15% jaemüügi langust eelmisel kuul.
"Kuid aprillis olid langused siiski väiksemad pea kõikides valdkondades võrreldes veebruari ja märtsiga. Aprill on tarbija optimismi ja kindlustunnet tõstnud," rõõmustas kaubanduskeskuse juht. "Eks me kõik ootame hinge kinni pidades, et mis moodi asi jätkub - kas need statistika kõverad jäävad ülespoole nihkuma või oli see ajutine," lisas Remmelkoor.
"Mais oleme natuke mõjutatud Rocca al Mare avamisest, inimesed käisid seda kindlasti uudistamas ja vaatamas ja mingi osa rahast jäi meie keskuse kauplustel seetõttu saamata. Kuid loodan, et mai statistika ei tule halvem kui aprill," sõnas ta ja lisas, et ta kaugeleulatuvaid prognoose ei tee, tuleb võtta päev korraga.
"Keskuse poolelt teeb meile muret see, et kauplused lähevad väga massiivselt allahindlustesse juba hooaja keskel. Ühest küljest mõistame neid ning saame aru, et neil on vaja likviidsust ja raha tekitada, et tagada uue kauba ja jooksvate kulude pealetulek. Teisest küljest on see sama oksa saagimine millel me istume," tõdes Remmelkoor.
"Me harjutame tarbijat sellega, et kõike saabki allahinnatult ning väga keeruline on naasta täis marginaaliga toodete juurde. Kuid sellest nõiaringist välja saada pole üldse lihtne," nentis ta.
"Kuid tarbijat peab millegagi meelitama ja talle peab tegema pakkumisi sellepärast, et täna on väga tarbijakeskne turg ning pisut on see paratamatu," ütles Remmelkoor.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.