Turu-uuringute firma Nielseni andmeil oli
Kalev Chocolate Factory juunis-juulis taas Balti riikide šokolaadi- ja
suhkrukondiitri turuliider. Suurim kasv saavutati pehmete kommide ja
kommikarpide tootegruppides.
Nielseni andmeil on võrreldes eelmise perioodiga Kalevi mahuline turuosa Baltimaades suurenenud 1,2 ning käibeline turuosa 1,5 protsendipunkti võrra, ulatudes vastavalt 14,4 protsendini mahuliselt ja 13,2%ni käibes. Sellega on ettevõte taas tõusnud Baltimaades turuliidriks, teatas Kalev.
Eesti turul kasvas Kalevi mahuline turuosa 2,9 ning käibeline turuosa 3,1 protsendipunkti võrra. Kokku ulatus ettevõtte osakaal turul 39,1%ni mahus ning 36,1%ni käibes.
ASi Kalev Chocolate Factory turundus- ja müügidirektori Monika Heinrandi sõnul on suurim turuosa kasv toimunud pehmete kommide ja kommikarpide tootegruppides, mille turuosad on Baltimaade mahulisest müügist tõusnud vastavalt 23 ja 35 protsendini. "Pehmete kommide tootegrupis tagas meile kena tõusu eelkõige Draakoni kummikommide turuletoomine käesoleva aasta algul. Kommikarpide edu taga on aga hea tootearendus," ütles ta.
Kalev Chocolate Factory põhitegevuseks on šokolaadikondiitri- ja suhkrukondiitritoodete tootmine ning šokolaadi-, suhkru- ja jahukondiitritoodete müük. Peamisteks välisturgudeks on Balti riigid, Skandinaaviamaad ning Venemaa.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.