• 02.09.09, 20:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Divisjoni juht: kliendikaardid võiks liita ID-kaardiga

Pooldan ideed, et saaks rahakotti koormavad kliendikaardid liita ID-kaardiga, ütles Äripäevale reklaamiagentuuri Division tegevjuht Karin Sepp.
"Kliendikaarte on mul liiga palju, et need rahakoti vahele ära mahuks – neid on kahe koti jagu," tõdes Sepp. "Kliendikaardid on mul eraldi kaartidele mõeldud kotikeses ning need, mis on finaali pääsenud ja mida ma kasutan, on alati kaasas. Kõige kasulikum on neist Tallinna Kaubamaja partnerkaart," vastas naine Äripäeva tänasele päevaküsimusele, milline on kõige kasulikum kliendikaart.
Sepp sõnas, et aastatega ostmisharjumus ja -kohad muutuvad. "Teinekord tuleb ikka järjekorra algusest mõned vähemkasutatavad kaardid ära võtta. Pooldan ideed, et saaks kõik kliendikaardid liita ID-kaardiga," lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele