Kliendikaarte on palju ja pakutavad
soodustused erinevad, aga vajalikul hetkel kipuvad kaardid kodus sahtlis olema,
ütleb laulja Koit Toome.
Enda sõnul on Toome spontaanne tarbija. "Mul ei ole kindlat lemmikpoodi ega kodupoodi, milles iga päev käin. Olen rohkem suvaline poodides käija. Käin siis, kui on aega ja viitsimist," rääkis ta.
Kliendikaarte ei kasuta Toome just sageli. "Ei ole neisse eriti süvenenud. Plastikkaarte on, aga nad on vajalikul hetkel kodus sahtlinurgas. Neid ei jõua kaasas kanda," rääkis ta. Nii on lauljal Kaupmehe kaart, mis sai kunagi tehtud, aga kus pole laulik ammu käinud. Ka Stockmanni kaart on olemas, aga seda pole vajalikul hetkel sageli kaasas, ja mõned restoranide kaardid, loetles Toome.
"Tegelikult pakutakse igas restoranis, poes, trennikohas ja klubis ju kliendikaarti. Kes neid jõuab kõiki kaasas kanda," kurtis Toome, kelle sõnul pole ta taolise murega ainukene. "Ootan aega, mil saaksin liita kõik kliendikaardid ühe kaardiga. Näiteks ID-kaardiga. Kuluks tunduvalt vähem plastikut ja samas
oleks kliendikaardist ka mingit reaalset kasu, mitte nagu praegu, kui vajalik kaart on kodus sahtlis," rääkis Toome.
Näitlejatar Kadri Adamsonile meenub kliendikaartidest kohe rahakotis olev Partner-kaart. Samas rõõmustaks Adamsoni lastekaupu müüvate kaupluste kliendikaardid. "Ega neid poode Tallinnas palju polegi. Need on mul kõik läbi käidud. Jään lastekaupade tarbijaks veel pikaks ajaks," rääkis Adamson oma ostueelistustest.
"Käin peamiselt toidupoes ja lastekaupade kaupluses, nii et rohkem kliendikaarte pole vajagi. Kui tahaksin näiteks jalgratast osta, siis laenaksin kaardi mehelt, tal on spordipoodide ja teisigi kliendikaarte," rääkis Adamson.
Pikemalt loe tänasest Äripäeva lisaväljaandest Kaubandus.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.