Paulig Cofee ASi turundusjuht Siivi Hints rääkis Hints turundus- ja konverentsifirma Best Marketing korraldatud küsitluses, et vastukaaluks Horeca ja kontorisektori tarbimise kahanemisele kasvab kohvitarbimine läbi jaekaubanduse.
"2009. aasta oli kõigile toiduainete tootjatele raske ja nii ka Pauligile. Kohvikategooria tervikuna Eestis kasvab. Kuigi Horeca ja kontorisektoris on olukord raske, kasvab tarbimine läbi jaekanali," sõnas Hints. "Pauligi jaoks on alati olnud primaarne arendada brände. Me ei vähendanud oluliselt turunduseelarvet 2009. aastal, mil nägime, et langus majanduses tuleb ja jätkame samas vaimus ka 2010. aastal."
Hintsi sõnul on suurimad muutused toimunud ilmselt turunduseelarve efektiivses kasutamises ja meediamiksis, kus veebimeedia osatähtsus on oluliselt kasvanud.
Paulig teeb Eestis koostööd kolme meediaagentuuriga, milleks on traditsioonilise meedia vallas Media House, in-store meedia asjus Momentum ning veebimeedias MRM Baltic. Kogu visuaalse näo annab Pauligile Rakett.
"Kuna Pauligi meeskond Baltimaades on üsna väike, ei ole plaanis hakata rohkem asju majasiseselt tegema," lausus Hints. "Oleme aastatega saavutanud oma dünaamilise rütmi ja hingamise ning suuri muutusi ei plaani."
Septembris ulatus Pauligi mahuline turuosa Eestis AC Nielseni raporti andmetel 56%ni.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.