Paulig Cofee ASi turundusjuht Siivi Hints rääkis Hints turundus- ja konverentsifirma Best Marketing korraldatud küsitluses, et vastukaaluks Horeca ja kontorisektori tarbimise kahanemisele kasvab kohvitarbimine läbi jaekaubanduse.
"2009. aasta oli kõigile toiduainete tootjatele raske ja nii ka Pauligile. Kohvikategooria tervikuna Eestis kasvab. Kuigi Horeca ja kontorisektoris on olukord raske, kasvab tarbimine läbi jaekanali," sõnas Hints. "Pauligi jaoks on alati olnud primaarne arendada brände. Me ei vähendanud oluliselt turunduseelarvet 2009. aastal, mil nägime, et langus majanduses tuleb ja jätkame samas vaimus ka 2010. aastal."
Hintsi sõnul on suurimad muutused toimunud ilmselt turunduseelarve efektiivses kasutamises ja meediamiksis, kus veebimeedia osatähtsus on oluliselt kasvanud.
Paulig teeb Eestis koostööd kolme meediaagentuuriga, milleks on traditsioonilise meedia vallas Media House, in-store meedia asjus Momentum ning veebimeedias MRM Baltic. Kogu visuaalse näo annab Pauligile Rakett.
"Kuna Pauligi meeskond Baltimaades on üsna väike, ei ole plaanis hakata rohkem asju majasiseselt tegema," lausus Hints. "Oleme aastatega saavutanud oma dünaamilise rütmi ja hingamise ning suuri muutusi ei plaani."
Septembris ulatus Pauligi mahuline turuosa Eestis AC Nielseni raporti andmetel 56%ni.
Seotud lood
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Enimloetud
5
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Hetkel kuum
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Kuidas jõuab tulevikus kaup kesklinna poodidesse? Kas jalgrattaga?
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Tagasi Kaubandus esilehele