Kui kauba tellijal on rahalised raskused ja ta ei suuda kauba veo eest vedajale tasuda, siis mida peab vedaja peale hakkama talle ootamatult tülikaks muutunud kaubaga? Kas selle hoidmiseks laopinna rentima või kauba ise oksjonile panema?
Hiljuti toimunud logistikakonverentsil esinenud CMR Konsultant OÜ juhatuse liige Renee Mahl tõdes, et kaupade kinnipidamine ja pandiõiguse asi on aastaga kerkinud olematusest sagedaseks nähtuseks. Tema sõnul on selles süüdi ka Eesti riik, kes kergitas aasta alguses kohtulõive 2-3 korda.
Pikelmalt saad lugeda Äripäeva paberväljaandest
SIIT. Selleks vajaliku päevapileti saad osta
SIIT.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.