Sandman Grupi tegevjuht Martin Pedai ütles jaekaubandusstatistikat kommenteerides, et Euronicsi ja Plussmiinuse kaupluste poolelt on ligikaudu 10%line müügilangus täiesti reaalne number.
„Kuu algus oli päris paljulubav, aga kuu teises pooles valitsenud suur külmalaine muutis nii mõnegi inimese liikumis- ja ostuplaane. Kaupluste külastatavus langes talvekülmade saabudes tunduvalt,“ lisas Pedai.
Sandman Grupi juhi sõnul on 2010. aasta üheks märksõnaks DIGI TV ja sellest tulenevalt oli kõige aktiivsem kaubagrupp telerid ja digiboxid. „Veebruaris toimunud Olümpiamängud motiveerisid paljusid inimesi oma teletehnikat uuendama,“ selgitas Pedai märkides samas, et jaekaubanduse poolelt on selgelt näha, et emotsioonioste on jäänud vähemaks.
„Inimesed ostavad valdavalt väga praktilisi tooteid. Samuti on tehtud palju rohkem eeltööd ning hinnaargument jääb ostu tegemisel ikkagi määravaks,“ sõnas Pedai.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.