Sinu klientide keeruline finantsseis või keerulisem aeg majanduses paneb nad ühe teenusepakkuja juurest teise juurde liikuma. Kuid kuidas teha nii, et lahkujaid oleks võimalikult vähe, ehk kuidas kasvatada oma klientide lojaalsust?
"Tänane klient on homse edu võti," võttis Elioni ärijuht Ragnar Everest kokku selle, miks Elioni jaoks on klientide lojaalsus oluline. Ja laias laastus kehtib sama tõdemus iga ettevõtte puhul.
Nüüd tuleb ise kliendi juurde minna
Estraveli lojaalsusprogrammide juht Kristi Juhandi ütles, et aeg, kus piisas kohapeal istumisest ja tellimuste vastuvõtmisest, on möödas ning nüüd tuleb olemasolevad ja potentsiaalsed kliendid üles leida ja motiveerida neid ostma.
Edasi saad artiklit lugeda
SIIT. Selleks vajaliku päevapileti saad osta
SIIT.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.