Majanduskriisist tingitud säästmisvajaduse tõttu lähevad Euroopa suitsetajad massiliselt üle plärude keeramisele, kirjutas Financial Times viitega ettevõtte Imperial Tobacco poolaastaaruandele.
2009. aasta oktoobrist 2010. aasta märtsini langes sigarettide müügimaht 3,7%, samal ajal kasvas suitsetamistubaka müük 10%.
Sigaretitootja andmetel levib suitsetamistubakas kõige kiiremini Kesk-Euroopa maades nagu Ungaris, Poolas ja Tšehhis. Suitsetamistubaka kasutaja hoiab sigarettide kasutamisega võrreldes rahas kokku 20%.
Seotud lood
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.