Suurbritannia suurima hotelli- ja restoraniketi operaatori Whitbreadi esimese poolaasta kasum kasvas aastaga 59 protsenti, kuna hinnatundlikud ärireisijad suurendasid käivet Premier Inni säästuhotellide üksuses.
Puahaskasum kasvas mulluselt 73,1 miljonilt naelalt 116 miljonile. "Kuigi majandusväljavaade jääb ebaselgeks, oleme meie kindlad eelolevas majandusaastastas," ütles juhatuse esimees Alan Parker Bloombergi teatel. Ta lisas, et Whitbread on valmis suurendama hotellide ja restoranide avamisi.
Whitbreadi Premier Inn, kus toa hind algab 29 naelast, meelitab ettevõtteid, kes soovivad reisikulusid kärpida. Selle üksuse võrreldav ruumide täituvus oli 79%, kasvades üheksa protsendipunkti võrra. Premier Inni kolme aasta eesmärk on tõsta täituvus 80%-le.
Ettevõtte Costa Coffee üksuse ärikasum kasvas 56 protsenti, kuna avati 116 müügikohta.
Seotud lood
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.