Maailma suurim moe- ja trendiportaal WGSN tõi parimate sügis-talviste moekampaaniate seas taas esile ka Ivo Nikkolo.
Ivo Nikkolo on ainus Eesti päritolu kaubamärk, mida kõrvutatakse maailma tippbrändidega nagu Emporio Armani, Escada, Gucci, Gianfranco Ferré, Givenchy, Hugo Boss, Jean Paul Gaultier jt, teatas Baltika.
"WGSNi kasutajaskonnaks on kogu maailma moetööstus. See, et oleme seal esindatud koos maailma võimsaimate moemajadega, näitab nii Ivo Nikkolo kaubamärgi tugevust kui ka selle taga olevate inimeste originaalsust," ütles kaubamärgi turundusjuht Mervi Lill.
Ivo Nikkolo sügis-talvise kampaania modelliks on Eesti päritolu modell Maša Voronina, kelle kõrval teeb kaasa ka Siberi husky Sviidi. Kampaania fotograaf on Madis Palm, loovjuht Aet Alev, stilistid Ivo Nikkolo disainer Xenia Joost ning Kenneth Bärlin.
Ivo Nikkolo on disainerbränd, mida iseloomustavad lihtsad siluetid ja neutraalsed värvid. Kaubamärgi käekirja kujundavad lisaks Ivo Nikkolole ka Eve Hanson ja Xenia Joost. Kaubamärk kuulub Baltika Grupile ning opereerib kümne poega Eestis, Lätis ja Leedus. Ivo Nikkolo eelmise aasta jaemüük ulatus 41,4 miljoni kroonini.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.