Enne finantskriisi tänu Vene kõrgklassile ja Kaug-Ida klientidele hästi elanud Prantsusmaa šampanjatootjad otsivad uusi võimalusi, kuna tarbijad vaatavad nüüd odavamate kaubamärkide poole.
Šampanjatootjate elu oli enne 2008. aastal alanud finantskriisi lihtsam, kirjutas The Wall Street Journal. Kõrgkvaliteediliste toodete nõudlus üle maailma – eriti Venemaa uuest kõrgklassist ja Kaug-Idast – lükkas Prantsusmaa šampanjamajad sõiduvette.
Luksus-cuveesid nagu Roederer's Cristal või Laurent-Perrier's Belle Epoque haarati hinnaga enam kui sada eurot pudel.
Kuid mitte ainult müüginumbrid ei ole närtsinud, vaid nüüd on tootjatel väga raske hindu tõsta, kuna tarbijad on kulutusi koomale tõmmanud ning vaatavad odavamate brändide poole – majanduskeskkond on jätkuvalt nõrk ja kõrge tööpuudus paljudes lääneriikides avaldab oma survet.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.