Esimese nädala kohta ei saa öelda, eurošokk on tarbijaid tabanud, mis on väga positiivne, kommenteeris Kusmin.
Kusmini sõnul on Eesti tarbijad hästi ratsionaalsed ning üleminek ühelt rahalt teisele on läinud väga sujuvamalt oodatust.
Kusmini märkis, et tarbijad on suhtunud hästi mõistlikud ning teenindajad on rahavahetuse rollis tublid olnud.
„Toidukaupluse poolelt ei saa öelda, et tarbimine oleks vähenenud. Toidukaup on igapäevane kaup ja tundub, et aasta lõpus ei ostetud toitu ette,“ lausus Kusmin.
Kuigi ei ole eurošokk tabanud, siis harjumisperiood võtab veel paar kuud aega, lisas ta.
Seotud lood
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.