• 22.09.11, 13:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leiburi juht: hinna tõstmine tuleval aastal on suur risk

Hinna tõstmine järgmisel aastal on keeruline küsimus, kuna nii tõstmine, kui ka sellega viivitamine on risk, märkis Leiburi juhatuse esimees Asso Lankots.
„Sellel aastal Leibur ei tõsta hindu sest, et olulised sisendid ei tõuse,“ vastas Lankots küsimusele, kas Leibur tõstab tuleval aastal hindu. „Meie jaoks kõige olulisem sisend on jahu hind. Järgmisel aastal ähvardab Leiburit 8-10% elektrihinna tõus. See ei ole veel põhiargument miks hinda tõsta, kõik meie jaoks sõltub suuremal või vähemalt määral jahu hinnast,“ selgitas ta.
„Ma arvan, et hinna tõstmine järgmisel aastal on suur risk vabaturu tingimustes, kuna majanduskasvu väljavaade on kehv, kuid ma arvan, et hinna tõstmata jätmine on sama suur risk – keeruline koht. Viivitamine on risk ja tegemine on risk,“ arutles Leiburi juht. Lankotsi sõnul suudavad sellised monopoolsed ettevõtted nagu on energiatootjad tõenäoliselt hinda tõsta iga ilmaga.
Eilsel Äripäeva konverentsil Äriplaan soovitas riskiinvestor Jüri Mõis ettevõtjail järgmisel aastal julgelt hindu tõsta. „Vähemalt sama palju kui tõuseb elektri hind,” tõi Mõis näite.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele