Veidi enam kui aasta aega on AS Kalev Chocolate Factory olnud norrakate Orkla grupi omanduses ja saanud juhi sõnul sisse uue hoo.
Kalevi juhatuse esimees Kaido Kaare sõnul ei ole Kalevis uute omanike käe all selles osas midagi muutunud, et endiselt on tegu Eesti ettevõttega, mida juhivad ja kus töötavad kohalikud inimesed ning toodetakse Kalevi kaubamärgi all maiustusi. Kuid uue hoo on Eesti turul saanud sisse tootearendus ja turundus, samuti on käivitatud olulised projektid Venemaal ja Soomes.
Tänu uuele omanikule on avardunud võimalused investeerida tootmisseadmetesse, samuti on toiduohutus nüüd Orkla grupi rangete nõuete järgi reguleeritud.
Uuringufirma AC Nielsen andmetel on Kalevi mahuline turuosa Eesti maiustusteturul viimase kuue kuu jooksul 39,2 protsenti. Talle järgneb Fazer 9,1 protsendiga. Fazeri juhid ei usu ajalooliselt armastatud brändide löömisse, kuid leiavad, et see pole ka ilmvõimatu. Õigupoolest on seda mõnes tootesegmendis juba tehtudki.
Milliste toodete osas on Eesti tarbija andnud oma südame kohaliku ajaloolise tootja asemel põhjanaabrite šokolaaditehasele ning kas Fazer on mõelnud Kalevi äraostmisele, loe tänase Äripäeva paberväljaandest, milleks osta päevapilet
SIIT või telli leht
SIIT.Seotud lood
Orkla sõlmis lepingu Läti firmaga Nordic Partners Foods Limited omandamaks NP Foods Grupi, millele kuuluvad sellised ettevõtted ja kaubamärgid nagu Laima, Staburadze, Gutta, Margiris ja Staburadzes Konditoreja.
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.