Opel suurendas Balti riikides eelmisel aastal läbimüüki 146 protsenti.
Perioodil jaanuarist detsembrini kasvas sõidukite müük rohkem kui 1257 auto võrra. Kokku müüs ettevõte Balti riikides 2011. aastal 2117 sõidukit. Enamik autosid müüdi Eestis, järgnesid Leedu ja Läti.
Pärast debüüti 2008. aastal on Opeli teatel olnud äärmiselt edukas nende mudel Insignia. Eelmisel aastal müüdi seda Opeli lipulaeva 512 ühikut, järgnesid Astra Classic III, Corsa ja Meriva.
Insignia oli Leedus kõikide autotootjate seas kõige paremini müüv auto, tuues Opeli turul teisele kohale.
Peatselt turule tulev Zafira Tourer ja Astra GTC tugevdavad Opeli kinnitusel nende tootemargi läbimüüki tänavu veelgi. Samal ajal loob esimene igapäevaseks kasutamiseks sobiv elektriauto Ampera Euroopas uue segmendi.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.