Kesko taotleb Euroopa Liidult kaitset üllatavatele kaubamärkidele, kirjutab Kauppalehti.
Kesko on senisele K-märgile lisanud sõna „Skandinavia“, mis annab märku, et ettevõttel on läänenaabrite hõlvamise plaane. Kaitset taotles Kesko juba septembris.
Kesko kommunikatsioonijuht Merja Haverinen eitab, et kaubamärgi taga oleks konkreetseid äriplaane. „See on kaubamärgiportfelli ülesehitamise osa. Meil on sadu kaubamärke, millest atraktiivsematele taotleme kaitset,“ selgitas ta. Seda Haverinen ei maininud, mida huvitavat on sõnas „Skandinavia“.
Koos sõnaga „Skandinavia“ taotles ettevõte koos K-märgiga kaitset sõnadele „Ruoka“, „Fresh“, „Jumbo“ ja „Mammutti“.
Kahele viimasele sõnale pole Euroopa Liidu ametilt kaitset saadud, sest kaks välismaist ettevõtet on selle taotluse vastu.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.