• 25.04.12, 16:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ants Vasar: kaubamaja formaat on oma aja ära elanud

Viru Keskuse tegevjuht Ants Vasar ütles kaubandus.ee online-intervjuus, et kaubamaja formaat on oma aja ära elanud.
Lugeja küsis: kas näete Tallinnas või selle lähiümbruses ruumi veel mõnele rahvusvahelisele kaubamajade ketile.
Vasar vastas: Traditsioonilises mõttes kaubamajale kindlasti mitte. Seda sel lihtsal põhjusel, et kaubamaja kontseptsioon ja formaat on oma aja ära elanud ning ei ole enam konkurentsivõimeline. Küll aga ootan mõne kaubamaja tulekut, lisaks Marks & Spencerile, mis on spetsiaalselt kaubanduskeskuse jaoks mõeldud formaadiga, näiteks Next, Debenhams, Peak & Clopenburg jt. Igasugune konkurentsi tugevnemine turul avaldab mõju kõigile turuosalistele, sh ka Viru Keskusele. Kuid ka meie areneme, kujundame oma positsiooni vastavuses turu muutustega ja kindlasti saame olema jätkuvalt üks tipptegijaid Tallinna jaekaubanduse turul.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele