• 04.12.12, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubandusettevõtete kasumlikkus on 2,9%

Jae- ja hulgikaubandus ettevõtete kasumlikkus oli 2011. aasta aruannete põhjal 2,9%.
Krediidiinfo analüüsis ettevõtete aastaaruandeid ning uuritud finantsnäitajate põhjal võib öelda, et jae- ja hulgikaubandus ettevõtete kasumlikkus oli 2,9%. 2010. aastal oli vastav number 2,3%, millest võib järeldada, et viimastel aastatel on olnud tagasihoidlik kasumimarginaal.
ASi Prisma Peremarket turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas selgitas, et näiteks jaekaubanduses on kahe kuni nelja protsendine kasum väga kõrge näitaja, milleni jõuavad vähesed. “Põhjuseks on väga tugev konkurents – inimesed igas maailma nurgas on hinnatundlikud ja kodupoodi on lihtsam vahetada kui kodupanka,” selgitas Lainas. Tema sõnul on tarbekaupade marginaalid tavapäraselt pisut kõrgemad kui toidukaubal.
2011. aastal oli kõige kasumlikum finants- ja kindlustusalane tegevus, ettevõtlussektorite võrdluses järgnesid kutse-, teadus- ja tehnikaalane tegevus ning kinnisvaraäri.
 

Seotud lood

Uudised
  • 26.11.12, 10:14
Jüri Vips: tahan olla kasumiliider
Comarketite keti ja Solarise toidupoe omanik Jüri Vips ütles Äripäevale antud intervjuus, et turuliider Comarket olla ei taha, vaid hoopis kasumiliider.
Uudised
  • 04.12.12, 11:55
Lihavainen: lõime püsikliendiprogrammi klientide soovil
Prisma Peremarket võttis kasutusele ID-kaardi põhise püsikliendiprogrammi.
Uudised
  • 25.10.12, 11:13
Selveri nõrk kasum tõi Kaubamajale pettumuse
Tallinna börsil kolmanda kvartali tulemuste avalikustamise hooaega alustas negatiivse noodiga Tallinna Kaubamaja, mille puhaskasum oli selgelt alla analüütikute ootuste.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele