R-Kiosk tõi uue R-Cafe kaubamärgi all turule kodumaised hot-dogid, mille vahel on naturaalse lepasuitsuga suitsutatud Saaremaa Lihatööstuse vorstid.
Saaremaa Lihatööstuse müügi- ja turundusdirektori Koit Repnau sõnul anti nii vorsti kvaliteedi kui maitse osas endast absoluutne parim. „Me ei lähtunud toote hinnast, vaid üritasime teha kodumaisest toorainest parima vorsti. Usun, et tulemus on nauditav,“ ütles Repnau. „Eriti hea meel on meil selle üle, et välismaiste omanikega kett on otsustanud teha koostööd just kohalike tootjatega,“ lisas ta.
R-Kioski turundus- ja ostudirektori Evelyn Hinto sõnul valiti kodumaise „kuuma koera“ sisse Saaremaal toodetud vorstid just oma parimate maitseomaduste tõttu. „Naturaalse lepasuitsuga suitsutatud Saaremaa Lihatööstuse hot-dogi vorstid koos Põltsamaa Felixi kastmete ning Eesti Pagari saiadega annavad kokkuvõttes meie „Eestika“ hot-dogile tõenäoliselt Eesti parima maitse,“ lausus Hinto.
Repnau sõnul prognoositakse 2013. aasta müügikoguseks 1-1,2 mln vorsti.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.