• 20.02.13, 10:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vautšerimüüja Zizu.ee sattus musta nimekirja ülekoormuse tõttu

Vautšerimüüja Zizu.ee lisati Tarbijakaitseameti "musta nimekirja" kuna ettevõte ei suutnud lahendada tarbijate probleeme ning edastada kaupa tähtaegselt. Zizu.ee sõnul oli probleemiks ülekoormus.
Möödunud nädala lõpus oli Tarbijakaitse Facebooki lehel kirjas alljärgnev tekst: Tähelepanu! Lisasime musta nimekirja vautšerimüüja Hotdeal OÜ (zizu.ee), kuna viimastel nädalatel on meile laekunud väga palju kaebusi, kus tarbijad ei ole saanud kaupa või pole tagastatud kauba eest raha tagasi saanud. Samuti ei lahenda ettevõtja kaebusi ega ole viimastel nädalatel vastanud ühelegi tarbijakaitseameti kirjale.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski selgitas, et 2013. aasta jooksul on ametisse jõudnud üle 30 zizu.ee tegevusega seotud kaevust/pöördumist, mis moodustab üle 90% kogu voucheri portaalidega seotud pöördumisest Tarbijakaitseametile.
Turetski lisas, et antud ettevõte on pidevalt jätnud klientidele tähtajaks vastamata, samuti ei ole tarbijate kaebused alati positiivselt lahendatud, kuigi ettevõtte kodulehel on kirjas „100% raha tagasi garantii“. „Peamise probleemina saab välja tuua tarnete hilinemine (LED lambi pirnid) ja mittekvaliteetsete MP3-mägijate edastamine,“ kommenteeris Turetski. Lisades, et mõlemate toodete müüjaks on Hotdeal OÜ ise, mitte vahendatud kolmandate isikute toodete vouchereid.
„Arvestades eeltoodut lisati ettevõte Tarbijakaitseameti nn „musta nimekirja“, kusjuures hoiatati ka ettevõtet sellest,“ ütles Turetski. „Tänaseks on ettevõte enamiku pooleliolevaid kaebusi lahendanud ja raha tagastanud.“
Zizu.ee tegevjuhi Mihhail Solovjovi sõnul said segadused alguse detsembris, kui nad töötlesid üle 12 000 saadetise. „Detsembris ootasime mahtude kasvu, ning suurendasime ajutist klienditeeninduse mahtu. Kahjuks ei suutnud me reguleerida kõige paremini enda logistikat,“ sõnas Solovjov.
Zizu.ee'le kaupa tarninud logistikapartnerid, olid Solovjovi sõnul detsembri teises pooles ülekoormatud ning osad saadetised ei jõudnud õigel ajal kohale. „Saatsime klientidele teavitusmeili, kus teatasime, et toode hilineb ning pakkusime neile kas raha tagastamist või nad ootavad toote ära.“ Solovjovi sõnul oli ka selliseid kliente, kes ei näinud nende teavitust või ei pööranud sellele tähelepanu ning sealt need probleemid ka alguse saidki.
Solovjov on täheldanud nn “musta nimekirja“ sattumisega arusaamatusi, et mis asi see on ning milliseid takistusi see firma edasiseks tegevuseks teeb. „Siinkohal pean ilmselt tegema Tarbijakaitseameti eest tööd ning selgitama, et „must nimekiri“ on informatiivse iseloomuga“. Solovjovile teeb suuremat muret see, et nende kliendid ja partnerid olid eksitatud. „Meie töö jätkub edasi ning edastame edaspidi ka klientidele pakkumisi,“ ütles Solovjov.
Zizu soovib eelkõige vabandada kõigi klientide ees, kes pole saanud õigel ajal soovitud kauba või kellele pole õigel ajal vastatud. „Õppisime detsembri probleemidest väga palju ning tegime radikaalsed muudatused nii klienditeeninduse – kui ka logistikaosakonnas,“ kinnitas Solovjov. „Meie esmaseks ja tähtsamaks eesmärgiks jääb kliendi rahulolu, teenuste/toodete kvaliteet ning probleemide lahendamise kiirus,“ ütles Solovjov.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele