Rimi jaekett müüs eelmisel aastal ligi 300 000 kaupluses kohapeal valmistatud poepitsat ning müük kasvas võrreldes 2011. aastaga enam kui 30 protsenti.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul eelistavad tarbijad üha enam hea hinna- ja kvaliteedisuhtega kaupluses kohapeal valmistatud värskeid poepitsasid. "Kõige enam müüdi kanapitsat, mille kogus jäi ligikaudu 90 000 juurde," lausus Lilleoja. Lisades, et nad täiendavad poepitsade valikut pidevalt, ning hiljuti lisandus sortimenti aedviljapitsa.
Kui kunagi tähendas poepitsa külmutatud toodet, siis nüüd tähendab see Lilleoja hinnangul jaeketi kokkade poolt kaupluses kohapeal valmistatud värsket pitsarooga.
Rimi valmistab pitsasid hüpermarketides kohapeal kasutades selleks spetsiaalseid pitsaahjusid. Hetkel on sortimendis 9 pitsat, peagi on oodata pitsavaliku laienemist.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.