Märtsis külastas Maxima kauplusi võrreldes eelmise kuuga iga päev keskmiselt 8 protsenti rohkem ostjaid.
Kui igapäevaselt külastas veebruaris Maxima kauplusi keskmiselt 128 000 klienti, siis kampaania esimesel kolmel nädalal on keskmine ostjate arv päevas kerkinud ligi 140 000ni.
Läbi Eesti parima hinna kampaania on kasvanud Maxima toodete läbimüük kümnendiku võrra.
Maxima garanteerib alates 26. veebruarist erinevate esmatarbekaupade soodsaima hinna Eestis, mis toob allahindluse näol tarbijatele ligi 25% suuruse säästu
Igal nädalal pakub Maxima tarbijatele 10-20 toodet, millel on garanteeritult soodsaim hind Eestis.
Seotud lood
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.