• 03.04.13, 13:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Shu: eestimaalased eelistavad täisnahast kingi ja kotte

Inimesed soovivad üha enam moodsaid jalanõusid, mis ei ole kõrgmoe hinnaklassis, kuid on seejuures heast materjalist ning kvaliteetsed. Seetõttu on jalatsiketi Shu naturaalsest nahast jalatsite ja kottide müük paari viimase aastaga kahekordistunud.
“Inimeste kindlus tuleviku ees on taastunud, mis on selge põhjus, et moekaupade sh jalatsite vastu tuntakse suuremat ostuhuvi,” selgitas Shu ja ABC Kinga tegevjuht Enn Parel.
“Kuigi kunstnahast kingade ja kottide osakaal kogumüügist on Shus kui soodsama hinnaklaasiga kauplusteketis 58% kogumüügist, on nahast toodete osakaal kasvanud mullusega võrreldes 19%lt 33%le, mis näitab selget trendi muutust – eestimaalased eelistavad paremat ja moodsamat kaupa. SHU on suunatud ratsionaalsele kliendile, kelle jaoks ei ole kauba juures esmatähtis mitte kaubamärk, vaid toote hea hinna ning kvaliteedi suhe.”
Enn Parel ütles, et rohkem torkab täisnahast toodete populaarsuse muutus silma naiste puhul, kus kasv on ligi kahekordne – 16%lt 31%le. “Naised ongi suuremad moesõbrad ning ka trenditeadlikumad,” märkis Enn Parel. “
“Shus oleme eelnevast tulenevalt muutnud kaubavalikut ning toonud müügile kaupu, mis on kingamoe hitt-toodete väärilised,” lisas Enn Parel. “Kuna majanduslike võimaluste taastumine on Eestis piirkonniti erinev, siis on olemas ka teatavad regionaalsed eripärad. Kui Tallinnas eelistatakse rohkem kallimat bärndikaupa, siis mujal Eestis on hinnatundlikkus suurem, kuid kvaliteedinõue on kõikjal sama.”
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele