Märtsis registreeritud ettevõte OÜ Iexpress alustas Soome IKEAst mööbli ja sisustuskaupade vahendamisega.
Iexpressi juhi ning omaniku Juhan Kuuskemaa sõnul on keskkond ikeaexpress.ee üheks sammuks, mis toob IKEA kaubamärgi Eesti kliendile lähemale. "Soomest IKEA poest mööbli ja kodukaupade ostmine on tuttav juba paljudele eestimaalastele, niisamuti lootus, et ettevõte avaks kaupluse ka Tallinnas," lisas ta.
Iexpress on Kuuskemaa kinnitusel vaheetapiks nende kahe võimaluse vahel. "Võrreldes ise Soome mööbli järgi minemisega on kulud kordi väiksemad," sõnas ta. Minimaalne ostusumma on 100 eurot, lisandub käitlemis- ja transpordikulu 10-15%.
Varasemast on Eesti turul teenusepakkujaid, kes koguvad kokku suurema hulga tellimusi ning lähevad siis IKEAsse kaubale järele. Iexpressi veebis tehtud ostud komplekteeritakse Soomes IKEA kaupluses ning transporditakse regulaarse kaubasaadetisena iganädalaselt Tallinna.
OÜ Iexpress pole IKEA ametlik esindaja Eestis, vaid transporditeenuse pakkuja, keda varustavad Soome lepingupartnerid.
Seotud lood
Tarbijakaitseamet teatas enda Facebooki lehel, et lisas musta nimekirja iExpress OÜ, kelle kaudu saab tellida mööblit IKEAst.
Augustis tarneaja pikenemise tõttu Tarbijakaitseameti musta nimekirja sattunud IkeaExpress on nimekirjast eemaldatud ja ettevõtte normaalne töörütm on taastunud.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.