Moetööstusettevõtte Baltika juhi Meelis Milderi sõnul on Eestis loodud mood nende jaoks konkurentsieeliseks.
Tema kinnitusel on tänases odava massimoe poolt domineeritavas rõivatööstuses võimalus silma paista just läbi kvaliteedi ja omanäolisuse. "Usume, et just Eestis loodud mood on meie võimaluseks ning konkurentsieeliseks," sõnas Milder.
"Samal ajal vaatame põnevusega tulevikku – kuidas järgmiseks suureks juubeliks Eestis loodud ja toodetud moodi veel rohkem uutele turgudele ja laia maailma viia," lisas tänavu 85. sünnipäeva tähistava moefirma juht.
"Juubelinumbri taga peitub reaalne pikaajaline tootmiskogemus, mis on aidanud meil tagada usaldusväärset kvaliteeti, opereerides väikeste, osalt eksklusiivsete tootekogustega ning reageerida sealjuures ka kiirelt maailma moetrendidele," selgitas Milder.
Rõivakaubandusettevõte kasutab vertikaalselt integreeritud ärimudelit – ühendades kollektsioonide loomise, rõivaste ja aksessuaaride tootmise, logistika, turunduse, poekontseptsioonide loomise ja jaekaupluste opereerimise.
Baltika Grupile kuuluvad kaubamärgid Baltman, Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo ja Bastion, mille tooted on kättesaadavad ligi 30 riigis, sealhulgas esinduskauplustes Eestis, Lätis, Leedus, Venemaal ja Ukrainas.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.