• 06.08.13, 12:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viru Keskuse parima teenindusega pood on Monton

Viru Keskuse teeninduskohtade ning kaupluste teenindus-taseme kontrolli käigus saavutas I poolaasta vahetulemuste põhjal esmakordselt maksimumtulemused Montoni kauplus.
Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhi Taivi Koitla sõnul on Montoni saavutus hea näide sellest, kuidas regulaarne ja süstemaatiline panustamine teeninduse kvaliteedi tõstmisesse viib reaalsete tulemusteni: “Koolitused ning erinevad kontrollmeetodid aitavad teeninduskohtadel hinnata nii enda töö tulemuslikkust kui ka võrrelda oma taset konkurentidega.”
„Meil on äärmiselt hea meel, et saime niivõrd positiivset tagasisidet - Viru Keskuse Montoni poe külastatavus on väga kõrge ja selles valguses on saavutatud 100%-line kvaliteeditulemus suurepärane. Selline tulemus on kaupluse tublidele töötajatele ning juhatajale väga heaks motivatsiooniks ka edaspidi taset sama kõrgel hoida,“ sõnas Baltika Eesti tütarettevõtte Baltman OÜ juht Pille Põldsam.
Uuring hindas teeninduskoha ilmet, teenindajate välimust ning suhtlemisviisi, professionaalsust ning ostlemiskogemuse emotsionaalset üldmuljet. Tänavuse testostlemise esimene voor toimus aprillist maini ning hõlmas Viru Keskuse 108 teeninduskohta. Kokku vaadeldi igapäevast klienditeenindust 226 külastuse käigus, sealjuures enamus teeninduskohti külastati kahel korral.
Varasematel aastatel on testostlemise vahevoorudes maksimumtulemused saanud Denim Dream, Guess, Goldtime, Marc O’Polo, Stenders, Aphrodite Kullaäri, EMT, Tommy Hilfiger, Bastion, Madame KT, Kalevi kommipood ning Linette. Viru Keskus korraldab regulaarseid teeninduskoolitusi, teenindustaseme kvaliteedi kontrollimist ning ostukeskkonna parendamist motiveerivaid konkursse vähemalt kord poolaasta jooksul.
Viru Keskus on Eesti enimkülastatav ostukeskus, milles asub üle 100 kaupluse ja teeninduskoha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele