• 19.08.13, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti vesipiibutootja sisenes USA turule

Käsitööna kaasaskantavaid vesipiipe tootev Pärnu ettevõte OÜ Hekk alustas 15. augustil esimese kampaania USA disaintoodete portaalis fab.com.
Sel aastal loodud ja tudengite juhitud Hekk valmistab käsitsi kaasaskantavaid vesipiipe. Piibu eripära seisneb ettevõtte asutaja Indrek Kuuse sõnul mobiilsuses ja ohutuses – kui piip kukub ümber, jääb põlev süsi kaitstult paigale.
Kampaania eesmärk on tema kinnitusel USAs tuntuse kogumine ning oma veebipoele rahvusvaheliste tellimuste saamine. "Järgmine kampaania Ühendriikides on algamas 27. augustil samuti eksklusiivsete disaintoodete portaalis touchofmodern.com," lisas ta.
Veebruaris 2010 loodud fab.com on maailmas üks kiiremini kasvavaid e-kaubanduse ettevõtteid, mis on suunatud peamiselt kodusisustuse ja disaintoodete müügile. Portaalil on üle kümne miljoni registreeritud kasutaja ja kuus miljonit unikaalset veebikülastust kuus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele