Hennes & Mauritz avab oma esimese kaupluse Eestis 14. septembril kell 11 Eesti suurimas kaubanduskeskuses Rocca al Mares.
“Teame, et moodi armastavad eestlased on H&Mi saabumisest põnevil ning nüüdsest on meil rõõm pakkuda oma Eesti klientidele moodi ja kvaliteeti parima hinna eest,” ütleb H&Mi Baltikumi ja Soome turu eest vastutav Marika Pyykkö. “Oleme poe jaoks kokku seadnud fantastilise meeskonna. Inimesed ja mood on need, mis eristavad meid konkurentidest,” lisab ta.
H&M, Hennes & Mauritz, mis on tuntud hõlpsasti hoomatavate trendide, stiilsete rõivakomplektide ja kvaliteetsete klassikute poolest. Kauplus saab olema ligi 2500 ruutmeetrit suur.
Avamispäeval kingib H&M esimesele kümnele järjekorras seisjale 100-eurose kinkekaardi ning järgmisele 300le 15-eurose kinkekaardi.
Hennes & Mauritz AB rajati 1947. aastal Rootsis ning on noteeritud NASDAQ OMX Stockholmi börsil. H&M Group’il on ligikaudu 2900 poodi 49 turul sealhulgas frantsiisiturud. 2012. aastal oli müük koos käibemaksuga 140 948 miljonit SEKi ning töötajate arv üle 104 000.
Kirjutage kommentaaridesse, mida sooviksite H&Mi käest teada saada. Millised oleksid need teemad, mis Teid huvitab? Huvitavamad küsimused küsin kindlasti ka H&Mi käest ja need leiavad kajastust ka Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveebis Kaubandus.ee.
Seotud lood
Odavmoeketi äriedu taga on H&Mi juhi Karl-Johan Perssoni sõnul vanaisa jagatud olulisim nõuanne - tööl tuleb end ümbritseda normaalsete inimestega, kirjutab Eesti Ekspress.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.