• 23.08.13, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, milline jaekett on kaotanud kolme aastaga enam turuosa

Tiheda konkurentsiga Eesti jaekettide seas käib pidev võistlus klientide nimel. Kolme aasta lõikes on kõige enam turuosa kaotanud Rimi Eesti Food.
2012. aastal kaupade jaemüük spetsialiseerimata kauplustes, kus ülekaalus toidukaubad,  joogid ja tubakatooted oli 1,92 miljardit eurot.
Eesti jaekaubanduse turuosad (muutus 2010-2012, %):
1. ETK 21,9% (sisuliselt muutumatu) Kaupluste arv on kolme aasta jooksul vähenenud 364st 357 kaupluseni2. Rimi Eesti Food 18,7% (-2%). Kaupluste arv on tõusnud 81st 83ni.3. Maxima Eesti 17,5% (+1,8%). Kolme aasta jooksul on avanud 16 kauplust, kasvatades kaupluste võrgustiku 70ni. 4. Selver 17,2% (-1,1%). Kolme aasta jooksul on avanud 3 kauplust ja kaks gurmeekauplust Tallinnas. Kaupluste kasv 35st 40ni.5. Prisma 9,2% (+2%). Kolme aasta jooksul on avanud ühe uue kaupluse. Prismal on kokku 8 kauplust.
Turuosad on arvutatud ettevõtete majandusaasta aruannetes näidatud käivete põhjal.
Allikad: Ettevõtete majandusaastaaruanded ja Statikaamet

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 12:04
Selveri Köök annab nõu: mida panna jõululauale!
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele