10. septembril toimub Kaubanduse klubi Prisma Peremarketis, kus arutleti private labeli huvide eest seismisest ning kelle huve private label siiski teenib.
Toiduliidu juht Sirje Potisepp tegi väikese ülevaate private labeli trendidest ja private labeli plussidest ja miinustest tootjale, jaeketile ning tarbijale.
Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Jorma Rautanen andis ülevaate Prisma private labeli toodetest ning tõi välja, millised on private labeli ohud jaeketile.
Poolpäev lõppes Salvesti turundusdirektori Ain Nõlvaku sõnavõtuga, kes ütles, et kui tarbija jaoks on brändilojaalsus suur mingis sektoris, siis private label ei hakka lihtsalt tööle.
Ettekandeid saab vaadata
SIIN.
Kaubanduse klubi Prismas
18 fotot
- Kaubanduse klubi Prismas Foto: Maarit Eerme
Seotud lood
Salvesti turundusdirektor Ain Nõlvak rääkis Kaubanduse klubis, et private label ei hakka tööle sellisel juhul, kui brändi enda lojaalsus on suur.
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.