Aasta pärast energiajookide müügipiirangu kehtestamist on energiajookide soetamine Rimi kauplustest vähenenud ligi 16%.
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on tarbijad energiajookide sisalduse ja omaduste suhtes muutunud märksa teadlikumaks.
„Hea meel on tõdeta, et meie klientide teadlikkus energiajookide teemal on kasvanud. Samuti näitavad ACNielseni andmed, et languses on kogu energiajookide turg, seega teevad inimesed sisseostude puhul tervislikumaid valikuid,“ kommenteeris Lilleoja.
Energiajoogi müügipiirang on osa Rimi terviseprogrammist “Sinu Tervise Heaks”, mis kehtestati eelmisel aastal 16- aastastele lastele ja noortele.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.