Briti kaubanduskett Tesco valmistub sisenema tahvelarvutite turule, kuna sellega loodab ettevõte kasvatada enda müüginumbreid ja turuosa.
Sel suvel registreeris Tesco kaubamärgi Hudl, mis allikate sõnul on mõeldud tahvelarvuti jaoks. Seni pole teada seadme hinda ega tehnilisi näitajaid. Wall Street Journali teatel ei hakka Tesco tahvelarvuti otseselt konkureerima Apple'i iPadiga, kuid selle abil loodab kaubanduskett suurendada enda internetimüüki.
Uuringufirma IGD prognoosib, et Tesco veebimüük Suurbritannias kahekordistub järgmise viie aastaga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.