Kui USA suurtes poekettides on võimalik hinnanumbri järgi aru saada, kas toode hinnatakse tulevikus veel rohkem alla või mitte, siis Tallinna kaubamaja kinnitusel sellist süsteemi ei eksisteeri, kirjutab E24.ee.
«USA turge ja meid ei saagi võrrelda, kuna mastaabid on erinevad,» rääkis Tallinna Kaubamaja turundusjuht Anne-Liis Ostov. Tema sõnul on selliste süsteemide juurutamisel mõtet, vaid suurte kaubamahtude korral.
Küll aga on Eestis ja USAs allahindluse põhimõtted on ikka samasugused. «Kaup tuleb hooaja lõpuks ära müüa. Kuidas ja millisel hetkel allahindlusi teha - see on iga kaupmehe enda strateegia,» kinnitas Ostov.
Seotud lood
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.