Tartu Kaubamaja keskuse müügitulu äripindade ruutmeetri kohta kasvas 2013. aastal 3700 euroni, jõudes buumiaegsele tasemele. Aasta kokkuvõttes kasvas keskuse kaupluste müügitulu 3,5 protsenti ja ulatus 51 miljoni euroni.
Tartu Kaubamaja keskuse tegevjuhi Marju Jeedase sõnul on tegemist väga tugeva tulemusega terve Eesti kaubandusturu lõikes, mis näitab, et Tartu Kaubamaja keskus on pärast kaheksandat tegutsemisaastat jätkuvalt populaarne ostukoht. „Tugeva kasvu üheks peamiseks põhjuseks on kindlasti kaalutletud ja väga hea valikuga üürnike kooslus,“ lisas Jeedas.
Möödunud aasta rekordiline kuu oli detsember, mil Tartu Kaubamaja keskuse äripindade müügitulu ühe kuu kohta ületas esmakordselt 6 miljoni piiri, kasvades võrreldes 2012. aasta detsembriga 5 protsenti. Keskust külastas detsembris ligi 560 tuhat klienti, mida on 7 protsenti enam kui 2012. aastal. Möödunud aasta jooksul külastas keskust 5,4 miljonit inimest.
„Hea meel on tõdeda, et järjest enam jõuab turiste ka Tartu kesklinna ostlema, mis Tartu Kaubamaja moe- ja ilukeskuse jaoks möödunud aastal tähendas 62-protsendilist kasvu tax free tehingutes,“ sõnas Jeedas. Möödunud aastal keskuses enim tax free kliente teenindanud poed olid Kaubamaja, Chicco ja ABC king.
Tartu Kaubamaja on Lõuna-Eesti moe-ja ilukeskus, mille põhiüürnikuks on Tartus juba 1966. aastast tegutsenud Eesti vanim Kaubamaja. Keskuses on üle 60 erineva kaupluse ja teeninduskoha.
Seotud lood
Tartu Kaubamaja uues Lastemaailmas on kokku 980 m² müügipinda, millega see on suurim spetsiaalselt lastele disainitud keskkond Lõuna-Eestis.
Tartu Kaubamaja palus koheselt, kui ajakirjanduses ilmusid viited sammastes olevates mõradest, anda tunnustatud ehituseksperdil hinnang hoonet ümbritsevate sammaste seisundi kohta.
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.