• 19.03.14, 10:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

7 põhjust, miks tulla Tarbijakäitumise Aastakonverentsile

Tarbijakäitumise Aastakonverents 2014 „Kuidas tarbijat tegelikult mõista?“ ei ole enam kaugel. Kui sa ei ole veel otsustanud, kas osaleda või mitte, siis siin on põhjused, miks tasub kindlasti osaleda.
1. Kas soovid teada, kuidas tarbijat tegelikult otsuseid teeb? Siis tule kuula Emori suunajuhti Agne Kinksi, kes toob välja kolm tasandit kliendi mõistmiseks.
2. Soovid muuta oma klienditeenindust paremaks? Kui JAH, siis tule kuula Mystery Shoppingu võimalusi oma teeninduse nõrkade  kohtade väljaselgitamiseks ja praktilisi nõuandeid Selverilt ja Tele2-lt.
3. Kas sortimendi koostamine kuulub sinu igapäeva töö hulka? Kuid sulle on ka tuttav ebakindluse tunne, kas toode leiab piisavalt tarbijaid? Siis tule kuula Nielseni uuringust mida tarbijad oma eelistuste kohta ise räägivad
4. Turu-uuringutest saadud info ei ole aidanud kasumlikkust parandada? Võtad uuringu tulemused teadmiseks, kuid pole neid osanud ellu rakendada? Tule kuula Bauhofi turundusdirektori Britte Maidrat, kuidas turu-uuringud on aidanud Bauhofil käivet ja kasumit suurendada.
5. Sul pole tööjõudu kliendiandmebaasi analüüsiks ja sul on tunne, et oluline info jääb kasutamata? Tule kuula praktikas toimivaid lahendusi, mida kirjeldab Eesti üks edukamaid start-up ettevõtteid ERPLY.
6. Oled kogenud, et lisaks kiiretele ostudele nõuavad kliendid, et nad tunneksid end sinu poes õnnelikuna – kuidas sellega toime tulla? Kuula, millised on uued suunad eksperimentides ja uuringutes, mis kaupmehi just siin edasi aitavad.
7. Soovid, et sinu müügikohas käiks tunduvalt rohkem kliente? Kui JAH, siis tule kuula Aalto Ülikooli turunduse teaduskonna uurija ja lektorit Antti Sihvoneni, kes toob välja viimase aja kõige põnevamad uued võimalused klientide arvu suurendamiseks.
Vaata
Tarbijakäitumise Aastakonverentsi 2014: Kuidas tarbijat tegelikult mõista?
täispikka ajakava ning registreeru kohe konverentsile
SIIN.

Seotud lood

Uudised
  • 04.04.14, 11:24
Kaupmeeste sortiment on optimaalne
Uuringufirma AC Nielsen Estonia jaekaubanduse klienditeenindusejuht Oliver Risti sõnul optimeerivad kaupmehed oma sortimenti, mis on nende tarbijatega paremini vastavuses.
Uudised
  • 04.04.14, 11:57
Pop-up kauplus võimaldab teistida uusi ideid ja kontseptsioone
Ajutine kauplus ehk pop-up pood hea võimalus testida uusi ideid ja kontseptsioone, ütles Aalto Ülikooli turunduse teaduskonna uurija ja lektor Antti Sihvoneni
Uudised
  • 20.03.14, 21:24
Eesti kaupmehed eelistavad ise uurida kliendi soove
Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveeb kaubandus.ee viis märtsi keskel läbi uuringu suuremate kaubandusettevõtete seas, millest selgus, et suurem osa vastanud ettevõtetest ei telli turu-uuringuid vaid eelistavad ise uurida kliendi soove.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele