Rannarootsi Lihatööstuse tegevjuhi Indrek Puskari sõnul on brändi logo uuendamine samm, et muuta ettevõtte tegevus kliendile selgemaks ja läbipaistvamaks.
„Jaanuari algul muutsime ettevõtte juriidilise nime samaks meie põhibrändiga, logo tarbijale silmapaistvamaks muutmine oli järgmine loogiline samm. Konkurents lihatööstuste vahel on tihe ning tarbijateni jõudmiseks on oluline nii toodete kõrge kvaliteet kui ka väga hea märgatavus poelettidel,“ selgitas Puskar.
Uut logo hakkavad kõigepealt kandma just suvised grillitooted, viinerid-sardellid. Suvel uuenevad järk-järgult kogu Rannarootsi sortimendi pakendid. Kokku on Rannarootsi tooteportfellis enam kui 200 lihatoodet.
AS Rannarootsi Lihatööstus on Eesti lihatööstustest, kes kuulub Eesti kapitalil põhinevasse toiduainete tootmise ja müügiga tegelevasse kontserni Maag Grupp, kuhu kuuluvad ka AS Maag Piimatööstus ja AS Maag Konservitööstus.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.