Best Marketing Clubis esineb Ülemiste keskuse turundusjuht Kristina Antšak, kes räägib Ülemiste keskuse brändi uuendusest ja Ülemiste keskuse uuest tulemisest.
Antšak räägib, kuidas Ülemiste keskus turundust teeb? Millised on väljakutsed? Tarbijakäitumise trendid: mille järgi tarbija üht või teist keskust valib? Kuidas kujuneb keskuse maine? Mida kaubanduskeskus tänapäeval tähendab?
TNS Emori ostukäitumise uuringute ekspert Kersten Jõgi teeb ettekande teemal "Kaubanduskeskuste külgetõmbe jätkuv magnetism" ja räägib kaubanduskeskuste seireuuringust ning ostukäitumisest üldisemalt.
Vaata täpsemat infot
Best-marketing.ee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.