Paype tegevjuht Heiko Liiv soovib, et mobiilse rahakoti rakendusega liitub aasta lõpuks 100 kaubandus ja teenindusettevõtet. Tänaseks on rakendusega liitunud umbes 15 firmat.
Liiv rääkis mobiilse kliendikaardi rakendust tutvustades, et tänapäeva inimesed hindavad personaalsust ning seda, et nendest hoolitakse. „Mobiilne kliendikaardi rakendus peaks olema kaupmeestele kommunikatsioonivahendiks, kus on kliendikaardid, kinkekaardid ja lojaalsusprogramm,“ ütles Liiv. Aasta lõpuks loodab ta, et seda äppi on alla laetud 50 000 korda. „Meie kasutajate arv sõltub sellest, millised ettevõtted selle rakenduse endale kasutusele võtavad.“
„Me ei kutsu oma rakendusega liituma ühtegi ettevõtet, kes meile korda ei lähe,“ ütles Liiv. Hiljem täpsustades, et nad ei kutsu liituma sellised teenindusasutusi, mis ei ole kohased, näiteks striptiisiettevõtted. Liivi sõnul võivad need jätta teistest ettevõtetest kehva mulje, näiteks ööklubi Eeva asetseks Erso kõrvale.
„Arvestus toimub kuutasuga ning ettevõtetele ei ole rakenduse kasutamise kulu väga suur. Konkreetset summat ei taha veel välja öelda,“ ütles Liiv. Kuid kommenteeris, et kuutasu jääb kõvasti alla 100 euro. Paype kanda jääb kogu rakenduse arendamine, kuid kui ettevõte hakkab selle kaudu välja andma ka kinkekaarte, siis nende pealt läheb rakenduse arendajale 0,25-0,5% kinkekaardi väärtusest.
Mobiilset kliendikaardi rakendust on kauplustel väga kerge hallata ja selle kaudu ka kliendiga suhelda ning neile personaalseid pakkumisi teha. Liivi sõnul on see ka korralik CRM töövahend, kus kauplusel on hea ülevaade klientidest ja nende profiilist. „See annab ettevõttele võimaluse teha konkreetseid pakkumisi kindlale sihtrühmale,“ ütles Paype tegevjuht. Liivi sõnul peaksid enamus kassasüsteeme ühtima nende poolt väljatöötatud rakendusega ning andmed peaksid jooksma siiski ühte andmebaasi.
Seotud lood
Solarise keskuse Apollo raamatupoes esitleti uudset eestlaste väljatöötatud mobiilirakendust Paype, mis võimaldab ettevõttel luua mobiilseid kliendi- ja kinkekaarte, pileteid, kuponge, boonuspunktisüsteeme ning vouchereid.
Selveri müügid kinnitavad, et jõulude ajal eelistatakse traditsioonilisi maitseid, kuid alati on ruumi innovatsioonile. Seetõttu tuleb Selveri Köök igal aastal välja uute ja eriliste jõulutoodetega. Kulinaaria tegevdirektor Merje Kips räägib lähemalt.